ajudes_accessibilitat_2023
26 de d’abril de 2023
Ajudes per a la millora de l'accessibilitat als habitatges
Informació i assessorament a càrrec de l'Oficina Municipal d'Habitatge (oficina Xaloc)

Des del pròxim 6 de JUNY i fins al 28 de desembre es podran sol·licitar, per part de les Comunitats de Propietaris, i particulars, les ajudes que es concedeixen per part del Ministeri d'habitatge del Govern d'Esapanya i la Generalitat Valenciana, per a la millora de l'accessibilitat (instal·lació ascensor entre altres) i la millora de l'eficiència energètica per als edificis i els habitatges.
El criteri d'atorgament de la subvenció serà l'ordre de presentació per a cadascun d'ells. Ja s'ha publicat, en el DOGV, les bases que han de regir aquestes ajudes.
Per a més informació, acudir a l'oficina municipal d'habitatge (Oficina XALOC) situada en Plaça País Valencià, 11 amb cita prèvia.

Per a accedir a aquestes ajudes haurà d'estar constituïda la Comunitat de Propietaris i tindre realitzat l'Informe d'Avaluació de l'Edifici, per al que actualment existeixen també ajudes per part de l'Ajuntament de Picanya.
Per a estes gestions també es pot comptar amb el suport de l'oficina municipal d'habitatge (Oficina XALOC) situada en Plaça País Valencià, 11 amb cita prèvia.

ajudes_accessibilitat_2023