CARTEL-ARTALCARRER-2024 DEFINITIU
09 de de febrer de 2024
12a edició de l'Art al Carrer
Lliurament del 2n premi Bàrbara Almenar Tarazona

La setmana vinent el Carrer Major de Picanya tornarà a ser la seu d'una nova edició de la mostra Art al Carrer. Esta iniciativa posada en marxa per l'associació Dones de Picanya amb el suport de l'Ajuntament plena els balcons d'este històric carrer de peces artístiques que volen animar a la reflexió sobre un món més igualitari entre homes i dones. En esta edició, 2024, la 12a, participen un total de 28 artistes amb 30 peces que romandran als balcons del carrer Major entre el 17 de febrer i el 23 de març-

Premi Bàrbara Almenar Tarazona
El 14 de febrer l'Associació Dones de Picanya amb el suport de l'Ajuntament lliurarà el premi Bàrbara Almenar Tarazona en la seua segona edició. En esta ocasió l'associació feminista ha volgut reconéixer la trajectòria de Quiti Blat Gimeno. Els guardons Bárbara Almenar Tarazona volen reconéixer a dones de Picanya que svaluoses en el camí cap a la consecució de la igualtat d'oportunitats entre homes i dones. Igual que l'any passat, el premi també recau en una picanyera amb una àmplia trajectòria en el món de l'associacionisme feminista.
Quiti Blat Gimeno, veïna de Picanya, és llicenciada en dret per la Universitat de València, màster en administració pública per l'institut Ortega i Gaset i en DEA en dret constitucional, ciència política i d'administració, a més de tindre un màster universitari en estudis interdisciplinaris de gènere.
Com a funcionària tècnica de l'administració central ha treballat en els ministeris de treball i assumptes socials i d'exterior i de cooperació.
Ha sigut subdirectora general de programes de l'Institut de la Dona i més tard va arribar al lloc de directora.

Dimecres 14 de febrer
17.30h Centre Cultural
PRESENTACIÓ ART AL CARRER I LLIURAMENT  DE LA SEGONA EDICIÓ DEL PREMI BÀRBARA ALMENAR TARAZONA
La premiada en aquesta II edició del premi és Quiti Blat Gimeno.
Condueix l’acte la periodista Pilar Olaya Villaescusa.
La nota musical és a càrrec del duo The Street Foxes.
Organitza: Associació Dones de Picanya

CARTEL-ARTALCARRER-2024 DEFINITIU

Dissabte 17 febrer
11.30h Carrer Major
PRESENTACIÓ  “ART AL CARRER”
Enguany participen
28 artistes amb 30 obres.
Organitza: Associació Dones de Picanya

PROGRAMA COMPLET "ELS DIES DE LES DONES - 2024"