agenda_jove_2024_01
12 de de setembre de 2024
Emergency on planet Earth!
Nova Agenda Jove per al curs 2024/2025

Enguany, l’Agenda Jove que edita cada curs la Xarxa JOVES.net. a la qual pertany l'Ajuntament de Picanya, ha volgut recuperar una exposició de l’any 2022 organitzada al Centre del Carme Cultura Contemporània CCCC que, sota el nom d'Emergency on Planet Earth va presentar els treballs de diversos artistes d’art urbà i grafitti per a denunciar la situació crítica que viu el nostre planeta com a conseqüència de la crisi climàtica.

Els artistes participants són creadors i creadores de diferents nacionalitats que van desenvolupar els seus treballs al voltant del calfament global, el canvi climàtic, la contaminació, la desforestació, la degradació del sòl, l’esgotament dels recursos energètics, l’ús de l’aigua, la pérdua de la biodivertsitat, la incessant producció de residus, la superpoblació, la contaminació dels oceans...

L’Agenda Jove que edita la Xarxa Joves.net ha volgut recuperar bona part d’aquella exposició.

Malauradament la situació mediambiental no ha millorat i cal continuar reclamant accions urgents i decidies tots els ámbits: polític, institucional, econòmic, social, cultural…Tant se val si són individuals com col·lectives, l’objectiu és aturar el procés de deteriorament del nostre planeta.

Pots recollir el teu exemplar a la Biblioteca i Centre d'Estudi del nostre poble.

agenda_jove_2024_01

agenda_jove_2024_02