1r Mercat Oportunitats i Outlet P4019467
01 de d’abril de 2012
Èxit del primer Mercat d'Oportunitats & Outlet
En aquesta primera edició també s'organitzà un xicotet taller de verdura ecològica en la que més de 400 xiquets i xiquetes van poder plantar la seua pròpia verdura i dur-se-la a casa per a fer-la crèixer.
El diumenge 1 d'abril de 2012 l'Associació del Xicotet Comerç Local de Picanya amb el suport de l'Ajuntament va organitzar la 1a edició del Mercat d'Oportunitats i Outlet en el que diferents comerços de la nostra localitat van oferir un extens ventall de productes a preus amb importants descomptes.
Una proposta a la que va respondre un nombrós públic que va aprofitar l'excel·lent oratge per a passar per aquest mercat i aconseguir grans descomptes en la compra de llibres, mobles, roba, complements...
D'aquesta manera tant l'Associació del Xicotet Comerç com l'Ajuntament de Picanya van voler continuar en la seua línia de treball per tal de promoure l'activitat comercial local i estretar el contacte entre la població en general i les botigues del nostre poble.
Aquesta iniciativa se suma a d'altres més conegudes com ara la Fira del Comerç Local, l'animació pels Nadals o la campanya d'ofertes de novembre.

També per als menuts i menudes
El Mercat també va oferir a menuts i menudes l'oportunitat de poder plantar, amb les seues pròpies mans, plantells de diferents verdures que van poder dur-se a casa per fer-las crèixer i, finalment, consumir-les. L'objectiu d'aquest taller fou promoure entre menuts i menudes valors mediambientals d'estima pel cultiu ecològic i pel consum de verdures, més saludables i més sostenibles que d'altres productes com ara la carn o els precuinats.
Més de 400 xiquets i xiquetes van dur-se a casa la seua pròpia planta.

Amb la col·laboració:
MACEFLOR – Picanya