icona_DSC_0921
12 de de juny de 2012
El Picanya Bàsquet guanya dos títols provincials
Les xiques de l'aleví i els cadets guanyen les Finals
El dissabte 9 de juny el Pavelló Esportiu Municipal Vicent Martí "Galán" fou seu de les finals provincials de bàsquet organitzades per la Federació de Bàsquet de la CV dins els 30 Jocs Esportius de la Generalitat Valenciana.
Aleví femení
A les 9.00 del matí es disputá la final de categoria aleví femení en la que les xiques del Picanya Bàsquet s'enfrontaren a les del Port de Sagunt. Les del Camp de Morvedre, molt superiors físicament plantejaren un partit amb una tancada defensa en zona i les picanyeres tracataren de buscar un joc més ràpid fonamentat en una forta defensa i ràpids contracolps. El partit anà molt igualat durant tot els 5 primers períodes amb alternatives per als dos equips i sols, en els darrers 8 minuts fou quan les picanyeres, espentades per un nombrós públic, van obrir el marcador per a tancar amb un Picanya Bàsquet 51 - Port de Sagunt 43 que els donava el títol provincial.
Cadet masculí
Encara més emocionant fou la final de cadet masculí en la que els xicons del Picanya Bàsquet s'enfrontaven al CB Escolapias Valencia. En els dos primers períodes els picanyers donaren clars signes de nerviosisme i el baló semblava no voler entrar cosa que poc a poc va permetre als visitants obrir diferències de més de 10 punts. Però l'espenta dels més de 200 aficionats que plenaven la grada i l'esperit de lluita dels taronja van permetre retallar diferències i estretar el resultat fins igualar el marcador i donar pas a un final en el que els picanyers acabaren guanyant per un punt (64-63) gràcies a dos tirs lliures anotats a falta d'UN segon per acabar el partit.

D'aquesta manera el Picanya Bàsquet suma dos títols més a la seua dilatada trajectòria, dos títols que, a més, encara no estaven a les seues vitrines. El club picanyer, a més, encara manté esperances d'ampliar la collita d'enguany perque, en la competició de Copa, els xics de l'aleví masculí disputen aquest cap de setmana les semifinals.

+informació:

www.picanyabasquet.net