Tanca porta Centre de Salut _ 02
25 de de setembre de 2012
Més seguretat a la porta del Centre de Salut
L'Ajuntament instal·la una tanca per evitar accidents
Des d'ahir l'eixida/entrada al Centre de Salut des del carrer Senyera compta amb un nou element de seguretat. L'Ajuntament ha instal·lat una tanca per tal d'evitar que els vianants (especialment xiquets) puguen eixir del Centre de Salut i caure a la calçada.
Amb les obres de remodelació de la Pl. de la Constitució l'accés al Centre de Salut quedarà limitat des d'aquesta plaça i per tant, la porta des del carrer Senyera esdevindrà l'entrada i eixida principals mentre duren les obres.
La tanca és transparent per a reduir que el seu impacte visual tot i que s'han incorporant elements gràfics que eviten els accidents per impacte directe i, en aquest cas s'ha optat perquè aquests elements suposen un recordatori d'aquesta plana web municipal.

Tanca porta Centre de Salut _ 01
Tanca porta Centre de Salut _ 02