Xerrada majors i noves teconologies 05_10_2012_003
05 de d’octubre de 2012
Els nostres majors aprenen noves tecnologies
Una xerrada tracta de fomentar l'ús d'internet entre els majors
Plana web, xarxes socials, llibre electrònic, twit, tablet... són conceptes, en moltes ocasions, desconeguts per als nostres majors. Amb l'objectiu de pal·liar aquest dèficit i promoure l'ús de les noves tecnologies per part de les persones de més edat del nostre municipi el Centre de Majors va acollir el divendres 5 d'octubre una xerrada organitzada des de l'Ajuntament en la que les persones interesades van rebre una xicoteta pinzellada del que signifiquen i quin és l'ús d'eines com ara les planes web, les xarxes socials, etc... amb una especial atenció a les xarxes socials per la possibilitat que ofereixen de permetre la relació amb persones (famílies, amics, companys de la infància...) que estan lluny.
La xerrada també es va aprofitar per a presentar alguns aparells tecnològics com ara llibres electrònics o tablets que van provocar curiositat i ganes de descobrir les seues utilitats especialment quan una de les assistens va traure del seu borso la seua pròpia tablet i va nomenar la quantitat de possibilitats que li oferia i que anaven des de llegir els diaris cada matí, a consultar els contes bancaris o xerrar cada nit amb la seua germana que viu a Andorra per skype. Un exemple, sens dubte important, del que aquestes noves tecnologies poden fer per les persones majors.
Xerrada majors i noves teconologies 05_10_2012_001
Xerrada majors i noves teconologies 05_10_2012_002
Xerrada majors i noves teconologies 05_10_2012_003
Xerrada majors i noves teconologies 05_10_2012_004
Homenatge al soci de major edat
11 de de gener de 2023

Homenatge al soci de major edat

Teatre de Persones Majors.
03 de de juliol de 2018

Teatre de Persones Majors.