IES Enric Valor
30 de d’octubre de 2012
Picanya i Polònia unides en la prevenció de les addiccions
Ajuntament i Institut participen d'un programa Comenius de la UE
L'Ajuntament de Picanya ha obtingut l'aprovació d'un projecte Comenius Regio que sota el títol de "Educació per a la salut en el que concerneix a addiccions" permetrà la realització de tallers i concursos entre l'alumnat de l'IES Enric Valor, amb especial referència a l'alumnat de 3r i 4t d'ESO.
Es tracta d'un projecte bilateral, amb l'Ajuntament de Tarnobrzeg, a Polònia.  Per part de Picanya, a més de l'Ajuntament, participen l'IES Enric Valor i l'associació IMPADES. Durant el projecte es treballarà amb els alumnes de l'IES Enric Valor per a educar-los sobre les addiccions.
Durant els dos anys que dura l'associació, es realitzaran 3 viatges a Tarnobrzeg. Les autoritats de l'Ajuntament de Tarnobrzeg i del centre educatiu polonès que participa en el projecte vindran a Picanya també tres vegades, per a posar en comú els resultats dels treballs realitzats en ambdós llocs.

Més informació: ACÍ