Curs de prevenció de riscos laborals - PC044438
04 de de desembre de 2012
18 alumnes es formen en prevenció de riscos laborals
El CDL Alqueria de Moret acull el curs formatiu
L’Ajuntament de Picanya amb la col·laboració del servei de Prevenció Soluprev està portant a terme en aquests dies al Centre de Desenvolupament Alqueria de Moret  un curs de  Prevenció de Riscos Laborals al sector de construcció que permet al seu alumnat obtindre la targeta professional de la construcció (TPC).
orari de 9.30 a 14.30h
Tot i les dificultats actuals del mercat de treball, indubtablement, sempre seran aquelles persones amb major titulació i formació les que podran accedir-hi.
En eixe sentit s'enmarca tant aquesta, com altres accions formatives promogudes des de l'Ajuntament de Picanya per mitjà del Centre de Desenvolupament Local Alqueria de Moret.

Curs de prevenció de riscos laborals - PC044431
Curs de prevenció de riscos laborals - PC044433