Nova Biblioteca i Centre d'Estudis en funcionament P2288709
08 de de gener de 2013
La biblioteca amplia horari durant el mes de gener
El treball voluntari dels regidors permet obrir dissabtes de vesprada
Entre el 7 i el 26 de gener la Biblioteca i Centre d'Estudis de Picanya amplia es seu horari per a poder facilitar l'estudi dels nostres joves estudiants.
De totes i tots són conegudes les actuals restriccions pressupostàries de l'Ajuntament cosa que fa, que, amb l'actual personal adscrit a la Biblioteca es puga cobrir un horari de 9.00 a 21.00h (ininterromput) de dilluns a divendres i també dissabtes de 10.30 a 13.30h.
Convençuts de que allà on no arriben els diners han d'arribar les ganes els regidors i regidores de l'equip de govern de l'Ajuntament de Picanya han decidit aportar part del seu temps i, de forma voluntària sense cap remuneració, han decidit encarregar-se d'obrir la Biblioteca (això sí, sense prèstec de llibres i sols com a Centre d'Estudis) els dissabtes 12,19 i 26 de 16.00 a 21.00h. D'aquesta manera els regidors amplien el servei als nostres estudiants i, al mateix temps, atendran i escoltaran totes aquelles peticions, idees, suggeriments... que els nostres joves els vullguen fer arribar.