Escola Infantil Municipal "La mandarina"
29 de de gener de 2013
L'escola Infantil organitza una jornada de portes obertes
Arranca així el procés de matrícula per al curs 2013-2014

L’Escola Infantil Municipal "La Mandarina" obri el període de matrícula per al curs 2013-2014
L’escola arrancarà el procés amb una Jornada de Portes Obertes que tindrà lloc el proper dissabte 23 de febrer de 10.30 a 13.30h en la que, al llarg de tot el matí s'oferiran visites al centre per als adults i tallers per a menuts i menudes.
Aquesta jornada de Portes Obertes, serà el punt de sortida als processos de preinscripció i matrícula. El mateix dissabte tindrà lloc una Sessió Informativa a partir de les 11.30 hores on s’explicarà amb detall, el projecte educatiu de l’escola, com es duran a terme el processos de preinscripció i matriculació, etc.
Al termini de la sessió informativa les famílies que ho desitgen podran agafar el sobre de preinscripció i la data per lliurar-ho.
Per a mes informació podeu dirigir-vos a l’escola, tot i telefonant al 96 159 42 95.