jazzeando
08 de de febrer de 2013
"Jazzeando con bebés", jazz i molt més per a menuts i menudes
Una experiència musical innovadora arriba al nostre poble

Aquest dissabte 9 de febrer, des de les 17.00h, el Pavelló Esportiu Municipal acull una experiència musical innovadora d'interacció i estimulació sensorial per a xiquets i xiquetes fins a 5 anys acompanyats pels seus papàs i mamàs.
Els membres del col·lectiu de músics Sedajazz oferiran el seu espectacle/taller/experiència "Jazzeando con bebé", una proposta innovadora que pretén aprofitar l'instint musical de menuts i menudes per a convidar-los a gaudir de la música Jazz en directe i conèixer, de primera mà, instruments i artistes.
Aquesta activitat està promoguda per l'Associació "Menuda Criança", una entitat que agrupa a un col·lectiu de joves pares i mares del nostre poble interesats a desenvolupar activitats innovadores destinades a menuts i menudes. Entre les activitats organitzades per aquest col·lectiu destaquen: la 1a concentració de vehicles sense motor, la 1a bambollada, la campanya "Compte amb tu", els tallers de nadal...

Jazzeando con bebés
Dissabte 9 de febrer 17.00h
Pavelló Esportiu Municipal, Vicent Martí "Galán"
(l'accés a l'interior del pavelló serà sense calcer)
Més informació i inscripcions a
www.sedajazz.es
Preu: 6 eu. per assistent. Socis de "Menuda Criança" 4 eu.
Organitzen:
Sedajazz col·lectiu de músics
Menuda Criança, Associació
Col·labora:
Ajuntament de Picanya
Podeu veure ací "Jazzeando con bebés"