bnr_reserva_pistes
12 de de febrer de 2013
La reserva de pistes esportives on-line creix ràpidament
Bona resposta dels esportives a aquesta nova opció

Aquest servei permet tramitar de forma molt còmoda, sense desplaçaments ni esperes, tot el procés de reserva d'una pista esportiva. Des de saber quins horaris i dies està lliure fins poder realitzar la reserva i el pagament de la mateixa, tot, sense haver d'eixir de casa i sense més requisit que realitzar un senzill procés d'inscripció com a usuari, cosa que permet disposar d'un nom d'usuari i una clau i agilitzar el procés en posteriors reserves.
D'aquesta manera, tot i que es manté la possibilitat de tramitar les reserves bé en persona, bé per teléfon, aquesta nova forma de tramitació on-line ja s'està quallant entre els nostres esportistes i ja són més de 150 les reserves tramitades en poc més d'un mes de funcionament del servei i, sens dubte, aquesta forma de reserva serà la més habitual en un futur no massa llunyà.

Teniu informació més completa a aquesta secció del web municipal: