bnr_picanya_balla_x_un_mon_solidari
22 de de febrer de 2013
El ball picanyer recapta vora 1.000 € per a causes solidàries
La gala "Picanya balla per un món solidari" fou un èxit

El diumenge 17 de febrer el Centre Cultural va acollir una nova iniciativa: una gala/exhibició de ball sota el nom de "Picanya balla per un món solidari".
Aquesta nova activitat estava promoguda des de les Escoles Municipals de Picanya de Balls de Saló i Llatins amb la col·laboració de "Ballem ballant col·lectiu de balladors valencians", "Ballla Picanya" col·lectiu de Persones Majors i l'Ajuntament de Picanya.
L'objectiu no era un altre que aconseguir recaptar fons per al Consell per la Solidaritat de Picanya per a que aquesta entitat els fera arribar a les persones en situacions més difícils.
Les entrades es van vendre per un preu de 6 i 5 euros (segons foren baix o dalt) i el resultat fou una excel·lent recaptació de 973 euros que aniran directament als fons del Consell per la Solidaritat i el Voluntariat Social de Picanya.
Tot un èxit pel que des d'ací hem de felicitar als promotors, participants i públic que va donar el seu suport a aquesta exemplar iniciativa.

Gala Picanya balla per un món solidari. Part dels participants