bnr_escoleta_fb
07 de de març de 2013
L'escoleta infantil municipal reduix preus
Les mensualitats i la matrícula seran més baixes que el curs passat

Tot i atenent a la difícil situació econòmica actual i que afecta molt especialment a les famílies, l'escola infantil municipal de Picanya "La Mandarina" ha decidit oferir una sèrie de millores econòmiques a les famílies interesades en fer ús dels serveis d'aquest centre educatiu.
Així el cost de l’escolarització per al pròxim curs, per a tots els nivells, serà de 160 €/mes (sempre que es mantinguen les mateixes ajudes que la Conselleria d’Educació ha concedit en este curs), és a dir, un preu inferior al del curs 2012/2013. Al mateix temps, per a aquelles famílies que formalitzen la seua matrícula abans del 31 de març s'ofereix un descompte que situa el cost de la matrícula en 75 €. Finalment, en cas de ser família nombrosa, l'escoleta municipal també ofereix uns descomptes que podeu consultar en el centre.

Per a mes informació podeu dirigir-vos a l’escola, tot i telefonant al 96 159 42 95.

bnr_escoleta_fb