15 de d’abril de 2013
Dos ascensos i primer títol en esta temporada per al Picanya Bàsquet
L'equip sènior masculí puja a Preferent en un ascens històric

Des d'aquest dissabte Picanya ja té un equip de bàsquet sènior masculí en categoria Preferent. Els més majors dels xicons del Picanya Bàsquet s'han fet també amb el títol de la competició i ho han fet, a més a més, per la porta gran, amb un espectacular partit disputat el dissabte al pavelló picanyer on, davant d'un nombrós públic que va voler acompanyar l'equip en un moment històric, van imposar-se amb un joc espectacular als segons classificat per un contundent 79-66. D'aquesta manera, quan encara faltes dues jornades per al final de la lliga els picanyers són matemàticament campions de 1a Divisió Provincial i, per tant, ascendeixen a Preferent, una categoria, en la que, en homes, el club picanyer mai no havia tingut representació en els seus 24 anys d'història.
A més, aquest ascens, suposa el reconeixement d'un model de club, com el picanyer que aposta de manera decidida pel treball de pedrera donat que 11 dels 12 jugadors de l'equip que ha guanyat la competició estan formats als equips inferiors del Picanya Bàsquet.

També ascens a 1a
Per la seua part l'equip sènior masculí sub21, aquell integrat pels jugadors més joves de categoria sènior, també han aconseguit brillantment l'ascens a 1a divisió provincial (la que ara deixen els més majors) tot i que encara hauran de lluitar pel títol de lliga en les dues, i difícils, jornades que encara tenen per davant.

Classificiació de les xiques del cadet femení
Les xiques de l'equip cadet femení completaren el cap de setmana d'èxits del bàsquet picanyer amb una victòria que les situa als quarts de final de la seua competició després d'una magnífica temporada en la que tan sols han cedit dos partits. Ara, les taronja, hauran de competir amb el bo i el millor del bàsquet valencià de categoria cadet preferent.

Fotos: club Picanya Bàsquet

+info: www.picanyabasquet.net