bnrescolaestiu13
16 de de maig de 2013
Amb la calor, torna l'Escola d'Estiu!!
L'Ajuntament ofereix una nova edició de l'Escola d'Estiu al juliol
Com cada any, des de fa 14, i amb l'arribada de les vacances d'estiu, l'Ajuntament organitza, durant el mes de juliol, l'Escola d'Estiu.
Una alternativa d'oci actiu i formatiu que permet a pares i mares disposar d'una bona opció en aquest mes, en el que les vacances de menuts i menudes plantegen dificultats a l'hora de compatibilitzar vida laboral i familiar.
Durant l'Escola d'Estiu es desenvolupen tot un seguit d'activitats com ara: Animacions temàtiques, jocs, on es fomenta la comunicació i el companyerisme, jocs esportius, dinàmiques de grup, tallers, activitats lúdiques on s'inicia l'aprenentatge a l'anglès, piscines (profunditat màxima de 50 cm), excursions, etc.
L'escola d'estiu està destinada a menuts i menudes nascuts entre els anys 2005 a 2009 i es desenvolupa de dilluns a divendres en horari de 9’00-13’30 h. Les activitats es desenvolupen al CP Baladre i té un preu de 140 euros.
L'Escola d'Estiu també i com a opció inclou Escola Matinera i Menjador.

Novetat en les inscripcions
Enguany, i per primera vegada, les inscripcions es podran tramitar per mitjà del web municipal, cosa que ens permet evitar cues i desplçaments i poder realitzar la inscripció en qualsevol moment.

Teniu tota la informació ací:

Nadales Escola Baladre
22 de de desembre de 2022