banner_festes_2013
19 de de juny de 2013
Més penyes, més activitats i més festa!
Ja està disponible al web el programa de les Festes Majors 2013
El programa festiu creix en nombre d’activitats amb novetats per a tots els públics
Si alguna cosa caracteritza les Festes de Picanya dels darrers anys, sens dubte, ha estat l’augment exponencial de la participació ciutadana a tots els nivells. Després del primer gran canvi que va suposar l’organització de les Festes per part de l’Ajuntament (amb la desaparició dels Clavaris) als darrers anys hem assistit a un procés en el que, cada vegada més, han estat els veïns i veïnes, els que, per mitjà de col·lectius, penyes i associacions, han anant proposant i organitzant activitats i, any rere any, ha anat creixent el ventall festiu i la participació del públic a peu de carrer.
Les penyes
Als darrers anys hem vist creixer el nombre de penyes que volen muntar casetes durant el període de festes (quatre més enguany) i a més, durant tot l’any, l’associació que les agrupa “Interpenyes Picanya” ha organitzat diferents activitats per tal de recaptar fons que permetan dur endavant noves iniciatives. Així les Festes d’enguany creixen en activitats molt celebrades pel públic jove com ara les discomòbils i es consoliden iniciatives com ara la festa eivissenca.
Novetats per a tots els públics
En aquest 2013 vegem, de nou, crèixer la programació festiva apareixen novetats com ara el Mercat Medieval i diverses activitats per a públic familiar (Jocs alternatius, jocs d’aigua...). També creix la programació d’activitats esportives en Festes amb un campionat de frontenis infantil, el 1r trofeu de petanca o la patinada popular que se sumen a l’extens ventall ja existent.
Així que ja sabeu, enguany, més penyes, més activitats, i més Festa! A gaudir!

Programa complet:
Colors run