ninos_matricula_2013
28 de de juny de 2013
Escola Infantil: El 12 de juliol és la data límit per a optar a ajudes de Conselleria
L'Escola Infantil Municipal "La Mandarina" és l'únic centre homologat del nostre municipi

El 12 de juliol és la data límit per a les famílies que vulguen optar a les ajudes de Conselleria.

L'Escola Infantil Municipal, ha establit com a data límit de matriculació o reserva de plaça, per a les famílies que vulguen optar a les subvencions de Conselleria el 12 de Julio de 2013.

L'Escola Infantil Municipal “La Mandarina” de Picanya situada en la C/ Corts Valencianes, 8 ha establit el 12 de juliol com a data límit per a la formalització de la matrícula, o bé reserva de plaça, per a aquelles famílies que vulguen optar a les ajudes de la Conselleria.

Amb un estudiat projecte pedagògic basat en un model de treball per Competències Emprenedores, el centre respon a les necessitats educatives dels xiquets i xiquetes del tram d'edat d'entre els 0 i els 3 anys, tot i fomentant la iniciativa, la creativitat, l'actitud positiva, la gestió de les emocions i el treball en equip i ofereix recursos per a adquirir més autonomia, capacitat de decisió i seguretat en el dia a dia.

La documentació per a formalitzar la matrícula o reservar plaça, es pot arreplegar en les instal·lacions de l'escola. Per a resoldre qualsevol dubte les famílies poden dirigir-se al telèfon 961 594 295.