banderas
03 de de juliol de 2013
Banderes a mitja asta en record de les víctimes de l'accident de metro
Al 3 de juliol de 2006 43 persones moriren a la línia 1
Hui, l'Ajuntament de Picanya,  i també un bon nombre d'Ajuntaments de les nostres rodalies, ha decidit que les banderes de la porta dels edificis municipals se situaran a mitja asta en senyal de dol per les víctimes del terrible accident de metro del  3 de juliol de 2013.
Aquest gest, vol mantindre viu el record de les 43 persones que eixe dia van perdre la vida en un descarrilament que, a hores d'ara, cotinua constituint un dels esdeveniments més foscos de la recent història valenciana.

Al nostre poble recordem a la nostra veïna Paqui Planells, persona especialment estimada i destacada a la vida social i associativa del nostre poble.
En eixe sentit, i com a xicotet homenatge, reproduïm ací el text que vam publicar al periòdic local "De Casa en Casa" poc dies després de l'accident.

dcc_num_84_paqui_planells