30 de de juliol de 2013
Vicente Dómine visita les reformes als carrers del centre històric
El Director Gral. d'Obres Públiques de la Generalitat ha elogiat la qualitat de les millores aconseguides
Este matí el Sr. Vicente Dómine i Redondo, Director General d’obres pùbliques, projectes urbans i habitatge, de la Conselleria d’Infraestructures, Territori i Medi Ambient i la Sra. Mar Martínez Aparicio, subdirectora general de projectes urbans i habitatge han realitzat una visita de final d'obra a la zona del centre històric, sobre la que ja està finalitzada la intervenció que ha permés la millora de la Pl. de la Constitució, C/ Església, Pl. Major, C/ Sant Francesc, C/ Major i C/ Verge de Montserrat. Aquestes obres han estat finançades pel Pla Confiança de la Generalitat Valenciana.
En aquesta la visita Vicente Dómine ha estat acompanyat per Josep Almenar, Alcalde de Picanya, diferents tècnics municipals que han explicat el projecte i la regidora del Partit Popular Mónica Moreno.

"Aquest projecte ha millorat la qualitat de vida dels veïns"
Durant el recorregut pels diferents carrers Vicente Dómine ha manifestat la seua satisfacció per la intervenció reallitzada i ha destacat aspectes com ara "la clara millora de la qualitat de vida de la zona amb una major tranquilitat" i el fet de que Picanya per a ell "sempre ha estat un referent de model de poble i millora i desenvolupament del centre històric" o com aquesta intervenció ha dotat Picanya d'una zona per a vianants "com les que trobem al centre de les més importants ciutats d'Europa".

Projectes de futur
L'equip de govern municipal també ha aprofitat la trobada per a proposar al director general nous projectes i possibles millores per al nostre poble que, esperen, puguen dur-se endavant en el futur amb la fonamental col·laboració de la Generalitat Valenciana.