web_municipal
31 de de juliol de 2013
El web municipal tanca juliol amb rècord històric de visites
Picanya.org ja ha registrat 15.293 visites este mes
Quan encara falten unes hores per a finalitzar el mes de juliol, el web municipal presenta, des de fa dies, unes xifres rècord de visites. D'acord a les dades oferides per Google Analytics, durant este mes han estat 15.293 les visites contabilitzades, una xifra clarament superior a l'anterior rècord de desembre de 2012 quan foren 13.379 les visites rebudes.

Allò més vist
Aquest important número de visites també ha generat una xifra rècord de planes vistes amb un total de 48.374. Per apartats destaca molt significativament el dedicat a la informació amb més de 21.000 planes vistes de les quals 8.700 corresponen a planes d'imatges, 6.770 a vídeos de PicanyaTV (amb temps de permanença motl significatius) i l'apartat de notícies on es van consulltar 2.446 pàgines. Especial esment cal fer de la plana on es van recollir totes les publicacions (fotos, vídeos i notícies) relacionades amb les Festes Majors 2013 que ja ha rebut 1.659 visites.
Precissament, les Festes Majors, van generar la major part del tràfic, amb 12 dies per damunt de les 650 visites al dia i un rècord màxim de 978 visites el dia 8 de juliol.

Creixement en l'ús dels dispositius mòbils
Especialment interesant és comprovar que, a hores d'ara, el 36% dels accessos al web municipal ja es fan des de dispositius mòbils (telèfons i tàblets). Una tendència en creixement i que comfirma aquests dispositius com l'eina fonamental de conexió entre els ciutadans i l'administració. Unes dades que justifican la decida aposta de l'Ajuntament de Picanya per l'ús d'aquest canal i que es va traduir en la publicació, a principi d'any de una
APP municipal, pionera a l'estat espanyol i que ja utilitzen als seus móbils més de 900 picanyers i picanyeres.

Una població moderna
Aquest ús intensiu de les noves tecnologies, molt per damunt de la mitjana d'altres pobles, ens parla de Picanya com un poble modern i inquiet, amb una població que tracta de traure el màxim profit de les possibilitats que fiquen al seu abast les tecnologies de la comunicació.

Presentació Beca.MOS i Red Conecta
16 de de gener de 2014