fotoAPP_72dpi
23 de de setembre de 2013
L'aplicació per a mòbils de Picanya ja supera els 1.000 usuaris
En este moment són 1.047 els telèfons amb l'APP instal·lada
A principis d'este 2013 l'Ajuntament de Picanya publicava una novedosa aplicació per a telèfons mòbils intel·ligents (smartphones).
Una APP completament diferent a les plantejades per altres ajuntaments i pionera l'estat espanyol.
Aquesta nova eina de comunicació bidireccional entre l'Ajuntament i la ciutadania ha assolit, en poc més de vuit mesos els 1.047 usuaris, una xifra més que important si, a més, tenim en compte que Picanya té una població que supera, per poc, els 11.000 habitants.
D'aquesta manera ja són més de 1.000 els picanyers i picanyeres que reben als seus teléfons, de forma inmediata, directa i gratuita (tant per a ells com per a l'Ajuntament) notícies, comunicacions, avisos... però hi ha molt més.

Via directa de comunicació amb l'Ajuntament
Aquesta APP també ha demostrat ja la seua utilitat com a eina de comunicació directa i inmediata entre la ciutadania i l'Ajuntament i així, en aquest període, ja han estat més de 160 les incidències en via pública tramitades (paperes trencades, contenidors plens, desperfectes al mobiliari urbà) i resoltes de la manera més ràpida.
Així, els nostres veïns han pogut presentar davant l'Ajuntament, de forma inmediata, localitzada (per GPS), 24 hores al dia, i amb una foto si es vol, qualsevol queixa o suggeriment sobre problemes als nostres carrers.

Estalvi (de problemes i diners)
Aquesta APP també suposa un estalvi de diners a l'Ajuntament (les comunicacions als veïns es fan mitjançant tecnologia PUSH -com el conegut servei Whatsapp- i no SMS o telefonades) i també per als ciutadans donat que els avisos de carrers tallats i limitacions d'estacionament de vehicles han reduit substancialment el nombre de vehicles que s'han tingut que retirar amb grua i per tant, no s'han tingut que tramitar les corresponents sancions.
A més, ja són més de 300 els usuaris que han facilitat les seus matrícules per a poder ser avisats en cas de que el seu vehicle vaja a ser retirat per la grua.

Si encara no sou usuaris d'aquesta APP ací teniu tota la informació i les formes de descàrrega.

telefon_amb_icones

Presentació Beca.MOS i Red Conecta