inscripcio_on_line
24 de de setembre de 2013
Més del 35% de les inscripcions a activitats municipals ja són on-line
El nou servei permet evitar cues, esperes i desplaçaments
Amb el nou curs arranquen les activitats ofertades per l'Ajuntament de Picanya en matèria de cultura, esports, formació... i això suposa haver de tramitar la corresponent inscripció. Un procés que, fins fa poc, sols era possible de manera presencial (tot i acudint a l'Ajuntament) amb les inevitables cues i esperes.
En aquest 2013 la inscripció a les activitats esportives (i també a d'altres) ja s'ha pogut tramitar per internet.
Tot i que s'han produit algunes dificultats tècniques (inevitables en un procediment novedós) aquests problemes, en molts casos, a hores d'ara ja, han estat resolts.

Més del 35% per internet
Així, podem comprovar com més del 35% de les inscripcions a les activitats esportives municipals s'han tramitat on-line. Les persones interesades han pogut, des de els seus llars, còmodament, sense desplaçaments ni cues, gestionar les seues inscripcions i domiciliar pagaments amb el que de l'única cosa que han de preocupar-se és d'acudir el primer dia a l'activitat seleccionada.

Una opció amb tot el futur
Tot i que, com ja hem comentat adés, el sistema està en millora contínua, és evident que aquesta forma d'inscripció ha rebut una molt bona resposta per part de les persones interesades i se situa com a l'opció de futur a l'hora de tramitar qualsevol tipus d'inscripció.

Inscripció on-line

::