Tasca Nogales
27 de de setembre de 2013
Un cap de setmana de tapes, ofertes i xarangues!
2a PicaNYAM! Ruta de la Tapa, 3r Mercat d'Outles i animació de xarangues!
Este cap de setmana el nostre poble ens convida a eixir al carrer i gaudir en bona companyia de bona cuina, bons preus i animació musical.

Així el dissabte i el diumenge fins a 13 establiments hostalers ens conviden a participar de la 2a PicaNYAM! Ruta de la tapa per Picanya. Si voleu conèixer el menú, el plànol de localització o, voleu que ells vos conten les receptes de les autèntiques "delicatessen" que ens esperen a barres i taules, podeu fer clic ACÍ.
A més, en esta segona edició i com a novetat, tant el dissabte com el diumenge tindrem xarangues animant els nostres carrers. El recorregut s'inicia a les 10:30 hores  al  Bar Cafeteria l’Horta i a partir d'ahí passarant per
Restaurant Kiliu .7 (Poliesportiu), Tistafer Padel, Cafeteria Bocateria Estem Ací, Bar Cafeteria Ángel, Bar Aitana, Bar Avenida, Cafeteria La Lluna, Tasca Nogales, Rte. Fernando Martí, Pecat Diví, Bar Canari per a acabar a l'Hostal Nova Picanya.

El diumenge a més, podrem visitar el 3r Mercat d'Outlet & Oportunitats. Enguany per primera vegada se celebrarà a l'Av. l'Horta i alllà podrem trobar una selecció d'articles i productes de 17 comerços del nostre poble que tenen com a denominador comú la millor qualitat al millor preu. Descomptes més que importants ens esperen durant tot el matí. Teniu ACÍ tota la informació.

Bar Avenida
Bar Cafetería Ángel