28 de setembre de 2013
El món del ciclisme picanyer ret homenatge a Vicent Martí "Galán"
Un senzill acte a la porta del pavelló que du el seu nom ha volgut reconèixer la seua figura
A l'una d'este migdia un ben nombrós grup de ciclistes picanyers, dels diferents col·lectius ciclistes del nostre poble encapçalats per la Penya Cicilsta Tarazona, s'han reunit a la porta del Pavelló Esportiu Municipal per a retre homenatge pòstum a Vicent Martí "Galán".
Com ja publicàvem ací fa uns dies "el tio Vicent" va faltar i amb ell desapareixia una figura fonamental del ciclisme picanyer que, a més, era també una persona molt estimada i reconeguda al nostre poble tant pel seu vessant esportiu com la seua dimensió humana.
El món del ciclisme picanyer ha volgut acomiadar Vicent Martí de la manera que ell haguera volgut, a colp de pedal, sobre bicis, en un recorregut que els ha portat des del col·legi Ausiàs March fins a la porta del pavelló que du, des de ja fa uns anys i per sempre, el seu nom.
A l'acte, iniciat amb un minut de silenci, han participat tant l'Alcalde de Picanya, Josep Almenar, com el mestre i escriptor Alfred Ramos, autor del llibre "Ciclisme en la Sang. Una història del ciclisme a Picanya i tots dos han volgut destacar el caràcter exemplar de Vicent Martí, la seua capacitat de treball, d'esforç pels altres i l'orgull que sentia pel seu poble.
La família del "tio Vicent", també present a l'acte ha agraït la participació de totes i tots.

Ací podeu trobar les imatges de l'acte:

fotogaleria_homenatge_vicent_marti_09_13