clavegueram sud
04 de d’octubre de 2013
Millores al clavegueram a la zona sud i final de Sta. M. del Puig
Dues obres ampliaran la capacitat de la xarxa de clavegueram de la zona

En pocs dies arranquen al nostre poble dues obres destinades a millorar i renovar la xarxa de clavegueram i evitar els molt desagradables embossos. Es tracta de dos trams de canonades antigues que seran substuides per materials més moderns i de major resistència i capacitat.

Zona Picanya Sud
En esta zona es desenvoluparà una acció de pavimentació i remodelació i substituació del clavegueram. El tram intervingut té una longitud d'uns 110 metres i afecta als carrers Taronja (tram junt C/Oriola), carrer Oriola (tram entre Taronja i Poeta Miguel Hernández) i carrer Poeta Miguel Hernández (tram inicial).
Es procedirà a augmentar el diàmetre de la canonada del clavegueram cosa que incrementarà la capacitat de forma ben important.
Aquesta obra està finançada per l'Ajuntament amb una subvenció dell Plan de Nuclis de la Diputació de València.

Sta. M. del Puig i altres
En aquest cas es tracta d'una obra a executar per l'empresa Aigües de l’Horta, com a part de la constant millora de la xarxa.
La intervenció té una longitud d'uns 200 metres i afecta als carrers Av. Sta. Maria del Puig, des de C/ Dr Gómez Ferrer fins a Sant Antoni,  i des de Av. Sta. M. del Puig a Verge del Pilar.

Les obres no afectaran a les noves voreres
En aquesta zona de carrers (Gómez Ferrer, S. Antoni...) fa uns mesos es realitzà la millora de les voreres. És important assenyalar que en esta nova obra s'intervé sobre la zona central del carrer pel que les noves voreres no es veuen afectades.

Zona de les obres de millora del clavegueram