premi_creu_roja_ninos
21 de d’octubre de 2013
Creu Roja guardona les escoles infantils Ninos
La cooperativa Ninos és la gestora de l'Escola Infantil Municipal de Picanya
Ninos Gestió Educativa, és la cooperativa que gestiona 15 escoles infantils en tota la Comunitat Valenciana i entre elles l'Escola Infantil Municipal "La Mandarina" de PicanyaCREU ROJA ha guardonat a les escoles infantils "Ninos" per les seues accions cap a la sensibilització i implantació de mesures d'igualtat en la IV Jornada de Sensibilització i Implantació de Mesures d’Igualtat d’Oportunitats entre Home i Dones, organitzada per Creu Roja Alacant, que ha tingut lloc este divendres 18 d’octubre.

El guardó ha estat motivat pel Projecte Educatiu de les Escoles Infantils Ninos, la base del qual és la igualtat d’oportunitats entre sexes, a més de per la formació contínua del personal en matèria d’igualtat i per les accions de formació i sensibilització a les famílies.

L’acte de lliurament va estar presidit per la directora general de Família i Dona de la Conselleria de Benestar Social.
Este premi suposa una important espenta i un reconeixement per una formació i sensibilització contínua del personal de Ninos en matèria d’igualtat, amb l’objectiu de garantir d’una banda la utilització d’un llenguatge inclusiu i per una altra el desenvolupament d’accions positives per a contrarestar les realitats socials.

La utilització del llenguatge, la disposició de les aules, els materials utilitzats, les activitats plantejades i la seua manera de desplegar-les garanteixen en les escoles Ninos el ple desenvolupament de les competències de totes les xiquetes i els xiquets sense diferències de gènere.

premi_creu_roja_ninos