13 de maig de 2014
Arriba la 32a Setmana Esportiva
Del 26 al 31 de maig els nostres escolars tenen una cita amb l'esport
Entre el 26 i el 31 de maig diferents instal·lacions esportives municipals acolliran les proves de la 32a Setmana Esportiva. Organtizada pel Servei Municipal d'Esports la Setmana Esportiva tanca cada any el curs de les Escoles Esportives Municipals. Tot un seguit de competicions i exhibicions que tenen el seu moment àlgid en els anomenats Jocs Escolars d'Atletisme, una mena de mini-olimpiades què concentren l'alumnat dels centres educatius de Picanya en una jornada plena d'emocions i esforç... que reunix al Poliesportiu Municipal a centenars de xiquets i xiquets i pares i mares decidits a compartir una vesprada d'esport i diversió en bona companyia.
Ja són milers els picanyers i picanyeres que han format part d'esta Setmana Esportiva que ja supera les 3 dècades d'activitat ininterrumpuda i, de fet, ja és ben fàcil trobar a pares i mares que acompanyen als seus fills i filles i recorden, amb certa nostàlgia, la seua pròpia participació en esta gran festa de l'esport picanyer.

Calendari d'activitats

Dilluns 26 de maig

17.30h Exhibició de xiquirritme i ball modern. Pavelló

Dimarts 27 de maig
17.30h Escacs. Lliurament de trofeus.
            CP Ausiàs March
17.30h Futbol sala: benjamí-aleví.
            Escola esportiva municipal - CP Vicente Gaos.
            Pavelló Esportiu Municipal

Dimecres 28 de maig
17.30h Gimnàstica Rítmica.
             Esc. esportiva Picanya i club Picanya. Pavelló