13 de maig de 2014
Arriba la 32a Setmana Esportiva
Del 26 al 31 de maig els nostres escolars tenen una cita amb l'esport
Entre el 26 i el 31 de maig diferents instal·lacions esportives municipals acolliran les proves de la 32a Setmana Esportiva. Organtizada pel Servei Municipal d'Esports la Setmana Esportiva tanca cada any el curs de les Escoles Esportives Municipals. Tot un seguit de competicions i exhibicions que tenen el seu moment àlgid en els anomenats Jocs Escolars d'Atletisme, una mena de mini-olimpiades què concentren l'alumnat dels centres educatius de Picanya en una jornada plena d'emocions i esforç... que reunix al Poliesportiu Municipal a centenars de xiquets i xiquets i pares i mares decidits a compartir una vesprada d'esport i diversió en bona companyia.
Ja són milers els picanyers i picanyeres que han format part d'esta Setmana Esportiva que ja supera les 3 dècades d'activitat ininterrumpuda i, de fet, ja és ben fàcil trobar a pares i mares que acompanyen als seus fills i filles i recorden, amb certa nostàlgia, la seua pròpia participació en esta gran festa de l'esport picanyer.

Calendari d'activitats

Dilluns 26 de maig

17.30h Exhibició de xiquirritme i ball modern. Pavelló

Dimarts 27 de maig
17.30h Escacs. Lliurament de trofeus.
            CP Ausiàs March
17.30h Futbol sala: benjamí-aleví.
            Escola esportiva municipal - CP Vicente Gaos.
            Pavelló Esportiu Municipal

Dimecres 28 de maig
17.30h Gimnàstica Rítmica.
             Esc. esportiva Picanya i club Picanya. Pavelló
17.30h Baladre. Patinatge. Escola Municipal

Dijous 29 de maig
17.30h Judo. Escola municipal Picanya i
            CEIP Sant Pasqual de Torrent. Pavelló

Divendres 30 de maig
18.00h Miniolimpiada. Poliesportiu

Dissabte 31 de maig
10.00 h. Tennis. Poliesportiu

Podeu trobar més informació ací:

MiniOlimpiada de la 35a Setmana Esportiva - Proves

Imatges de les proves de la MiniOlimpiada de la 35a Setmana Esportiva celebrada el divendres 2 de juny al Poliesportiu Municipal de Picanya

MiniOlimpiada de la 35a Setmana Esportiva - Medalles

MiniOlimpiades 33 Setmana Esportiva. Galeria 1 de 2.

Imatges de la MiniOlimpiada de la 33a Setmana Esportiva celebrada el divendres 05 de juny de 2015 al Poliesportiu Municipal

MiniOlimpiades 31 Setmana Esportiva

Imatges de les MiniOlimpiades celebrades el divendres 31 de maig al Poliesportiu de Picanya. 31a Setmana Esportiva.

Mini-Olimpiada 30 Setmana Esportiva. Galeria 1 de 3.

Imatges de la Mini-Olimpiada de la 30a Setmana Esportiva celebrada el divendres 1 de juny de 2012 al Poliesportiu Municipal

Mini-Olimipiada de la 30 Setmana Esportiva. Galeria 2 de 3

Imatges de la Mini-Olimipiada de la 30 Setmana Esportiva celebrada el divendres 1 de juny de 2012 al Poliesportiu de Picanya.

Mini-Olimipiada de la 30 Setmana Esportiva. Galeria 3 de 3

Mini Olimpiada. 29 Setmana esportiva 2011

Imatges de la Mini Olimpiada celebrada al poliesportiu el divendres 10 de juny de 2011.