jorge
16 de de maig de 2014
Jorge Padilla elegit President de la Junta Local Fallera
Durant anys ha estat Secretari d'esta entitat
El passat dimecres 14, al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Picanya tingué lloc la constitució de la Junta Local Fallera de cara a les Falles 2015. A l'acte estigueren presents els Presidents i representants de les tres comissions falleres del nostre poble. En este acte l'Alcalde de Picanya, Josep Almenar, va voler reconèixer el gran treball realitzat per l'anterior president Julio Reolid i va nomenar Jorge Padilla com a nou President Executiu de la Junta Local Fallera de Picanya.

Experiència i capacitat
Jorge Padilla és una persona ben coneguda i estimada pel món faller picanyer. El seu excel·lent treball com a Secretari de la Junta Local en els darrers anys així com la seua experiència i estima per les falles picanyeres fan de Jorge Padilla una persona que, sens dubte, complirà amb les seues obligacions com a President amb la máxima dedicació i capacitat demostrada i continuarà per tant, amb el bon treball desenvolupat pels anteriors presidents d'esta important entitat encarregada de liderar i coordinar el treball de les tres comissions falleres del nostre poble que, en este exercici 2015, estarán presidides per: Paco Císcar (Falla Plaça País Valencià), Manolo Gálvez (Falla Avda. Sta. Mª del Puig-Senyera) i Ramón Castillo (Falla Barri del Carme).

A tots ells, des d'ací, els nostres millors desitjos per a este nou any faller.

Jorge Padilla
Cremà Falla Vistabella