CEAM, signatura de nou conveni
25 de de setembre de 2014
El CEAM, bressol de noves empreses
El Centre d'empreses Alqueria de Moret continua albergant noves iniciatives emprenedores
L'any 2011 iniciava la seua marxa el Centre de Desenvolupament Local de l'Ajuntament de Picanya el CEAM (Centre d'empreses “Alqueria de Moret”). Una iniciativa destinada a oferir a les persones emprenedores mitjans i espai on poder engegar el seu primer negoci.

Assessorament i espai
El CEAM posa a la disposició de les persones amb ganes d'engegar un negoci, un espai (disposa de 5 despatxos i una sala polivalent), mitjans com ara mobiliari, connexions de llum, internet... i també l'assessorament necessari a l'hora de superar les dificultats pròpies dels primers passos i també a l'hora de confeccionar, per exemple, l'anomenat “pla d'empresa”.

Casos d'èxit
En aquests moments fins a cinc empreses, de molt diferents sectors, han deixat ja el CEAM per a seguir creixent fora de les parets de l'Alqueria de Moret i són dues les que en aquest moment continuen la seua activitat en els despatxos del CEAM. L'última a incorporar-se ho ha fet aquest mateix mes de setembre. La picanyera Susana Costa (a la foto en l'acte de signatura del conveni amb l'Ajuntament) ha decidit arrancar allí la seua iniciativa empresarial dedicada al món de les arts gràfiques.

T'interessa?
Qualsevol persona interessada en aquest servei pot dirigir-se al Centre de Desenvolupament Local en la Alqueria de Moret. Tel. 961 594 460. adl@picanya.org

CEAM, signatura de nou conveni