joana_sales
19 de de novembre de 2014
Cap de setmana d'història i música
Una més que interessant exposició i dos grans concerts ens esperen
Este cap de setmana tenim tres cites culturals ben interessants.

EXPOSICIÓ:
“LA PRIMERA GUERRA MUNDIAL EN LA PREMSA ESPANYOLA”
de la col·lecció de Maximiliano Roldán
La inauguració d'esta interessant exposició organitzada amb motiu del centenari de l'inici de la 1a Guerra Mundial tindrà lloc el divendres  21 de novembre, a les 18.00h amb degustació de productes típics dels països participants al conflicte bèl·lic i presència de representants diplomàtics d'estos països.
La mostra aculll més de 100 exemplars originals (1914–1918) on es visualitzen els esdeveniments succeïts durant el període bèl·lic. L'exposició es podrà veure a la
Sala Municipal d’Exposicions de Picanya del 21 al 30 de Novembre de 2014 amb un uorari de visites: de 18 a 20.00h - Festius: d'11 a 14.00h

CONCERT:
“CONCERT DE SANTA CECÍLIA DE LA UNIÓ MUSICAL DE PICANYA”
Com és habitual i dins el programa d'actes al voltant de Santa Cecília patrona de la música, la Unió Musical de Picanya oferirà un concert a les 22.00h al Centre Cultural.
Entrada lliure fins completar aforament

CONCERT:
“HOMENATGE A ASTOR PIAZZOLA”
El diumenge 23 de Novembre, a les 18:30 hores, el Centre Cultural de Picanya acull un concert d'homenatge a Astor Pantaleón Piazzolla   bandoneonista i compositor argentí, revolucionari del tango, que fou un dels músics  més importants del S.XX.
El concert estarà a càrrec d'un quartet de músics internacionals de reconegut prestigi format per ANAHI CARFI al violí, MICHELE FEDRIGOTTI al piano, ALEJANDRO SZABO al bandoneó i, molt especialment JOANA SALES, contrabaix. Diguem molt especialment perquè Joana Sales és picanyera i té un currículum musical espectacular.  Ha estudiat amb el prestigiós Ludwig Streicher. Ha format part de diverses orquestres com: Orq. Radio Televisió Espanyola, Orq. de València, Orq. Sinf. de València. En l’actualitat  és professora de la Banda Municipal de València. En música de cambra ha actuat amb el Plural Esemble, Camerata del Prado, Grup Instrumental de València. Ha sigut professora del Coservatori Superior de Música de Badajoz i catedràtica del Conservatori Superior de Musica  Manuel  Massoti Littel de Murcia. Tot un orgull per al nostre poble.
Entrada lliure fins completar aforament

joana_sales