signatura_conveni_asindown_02
18 de de febrer de 2015
L'Ajuntament i la fundació Asindown firmen un conveni per a la integració laboral de joves amb discapacitat intelectual
Realitzaran pràctiques a l'Ajuntament
Ahir dimarts el saló de sessions del nostre consistori va acollir l'acte de signatura d'un nou acord entre l'Ajuntament de Picanya i la Fundació Asindown per a promoure la integració laboral de joves amb discapacitat inelectual.
Este acord forma part del programa d'inserció laboral de joves amb discapacitat intelectural "Juntos Somos Capaces" promogut per la Fundació Mapfre des de 2010.
El conveni té una durada d'un any i permetrà als joves participants adquirir habilitat i experiència en llocs de treball i tasques pròpies del treball a l'Ajuntament mitjançant el suport prestat pels professionals de la Fundació Asindown.
Este conveni, ja ha permés, en edicions anteriors pràctiques formatives al nostre ajuntament a persones amb discapacitat intelectual i a nivell de tota Espanya ha possibilitat la inserció laboral de 1.300 persones.

signatura_conveni_asindown_01
signatura_conveni_asindown_02