Polonio
07 de de maig de 2015
Pop picanyer per al món
“Polonio”, amb els picanyers Toni Cárdenas i Ernest Aparici estrena nou disc
Des de la factoria del local d’assaig municipal de Picanya ix al món “Gran baile de música moderna”, elnou treball del grup Polonio. Polonio és un grup de pop luminós, tranquil i fresc que beu de fonts molt diverses per a acabar produint un so molt particular i propi. D’este so tan característic, del que este “Gran baile...”  és un magnífic exemple, són responsables en primeríssima persona, els picanyers Antonio Cárdenas (guitarres acústiques, espanyola, percussió i veu i Ernest Aparici (trompeta i cors) dos joves músics però de llarga trajectòria a les seues esquenes.

Trajectòria
El recorregut del grup Polonio arranca a la primavera de 2011 i des d’eixa data no han deixat de recòrrer la geografia espanyola tant en format acústic com elèctric. Han compartit escenari amb grups com ara Sidonie, Dorian, La Habitación Roja... i han participat en diferents festivals. En matèria de premis destaquen la seua condició de finalistes al concurs de maquetes ViniloValencia 3.0, la 6a posició del Revelación Nacional 2012 del
Festival Contempopránea, Alburquerque; el primer premi al concurs de grups del Centre Cultural de Xàtiva 2012; semifinalistes del Projecte Demo 2013 i 2014, finalistes del certamen Villa de Bilbao (Bilborock) 2014; millor grup de pop-rock valencià al Valencia Crea 2014, etc...

Per a escoltar "Gran baile de música moderna"

Disfruta Polonio en format acústic el proper dijous 14 de maig
Polonio, en format acústic, oferirà un xicotet tast de les seues cançons a l’acte de lliurament del premi Llig Picanya el  dijous 14 de maig a les 18.30h al Centre Cultural. Per a este acte cal invitació que podeu arreplegar a l’Ajuntament o a la Biblioteca.

Polonio
Gran baile de música moderna
Pregó Interpenyes. Festes Majors 2018
05 de de juliol de 2018