actes7
07 de de juliol de 2015
Nou llibre sobre les actes municipals de l'Ajuntament de Picanya
Demà es presentarà a l'Acte de recepció de Festes
Demà dimecres 8 de juliol, dia de la Festa de la Sang, a l'acte de recepció a les associacions i lliurament de medalles tindrà lloc la presentació del nou volum de la col·lecció "Documents" que escriu l'historiador Pepe Royo.

Este nou volum de les Actes de l'Ajuntament de Picanya abarca el període entre el 30 de juny de 1941 i el 15 d'agost de 1942. Com al volum anterior l'Ajuntament està regit per una comissió gestora nomenada pel governados civil. Este nou llibre recull una trancripció literal de les actes i entre la molta informació que recullen trobem curiositats com l'aprovació del projecte de construcció del barri del Pilar.

El llibre recull una taula analítica per temes i un índex honomàstic.

Exemplars d'este llibre es lliuraran a la presentació i, fins exhaurir existències, podran recollir-se gratuïtament a l'Ajuntament.
actes7