salo_sessions_gran
17 de de setembre de 2015
Remodelació del saló de sessions municipal
El canvi permet un espai modern, variable i multiús molt més adequat als temps actuals
El saló de sessions de l’Ajuntament ha canviat (després de més de 30 anys des de la darrera reforma) durant este estiu. Els nous usos (sala de treball, celebració de bodes, reunions...) així com l’ampliació del nombre de regidors i regidores fa un parell de legislatures feia que l’anterior configuració i mobiliari hagueren quedat completament obsolets.
Espai diàfan i multiús
La remodelació ha deixat tot el saló com un espai a un sol nivell (tot i eliminant l’anterior zona elevada per a la Corporació), s’ha renovat el mobiliari amb taules plegables i mòbils que permeten diferents configuracions i converteixen el saló de sessions en sala de juntes, sala de treball, saló per a cerímonies, aula de formació, etc... Bona part del mobiliari antic s’ha reciclat per a altres instal·lacions municipals.

El saló de sessions com a Ple municipal
El saló de sessions com a Sala de reunions
El saló de sessions com a Sala de formació
El saló de sessions com a Sala per a bodes civils