Tyrius
22 de d’octubre de 2015
Les mestresses de casa "Tyrius" comencen curs
Este dijous tenen la primera activitat
L'associació de mestresses de casa Tyrius, una de les més antigues i de les més nombroses del nostre poble, enceta el nou curs. En este darrer trimestre de l'any han organitzat diferents activitats adreçades a les seues sòcies però de les que també poden participar altres persones interesades.
La programació d'activitats fins a cap d'any és:

Octubre
22/10/2015, 17.00h, Centre Cultural
Obertura del curs. Xerrada "El matrimoni valencià i les lleis que el suporten" a càrrec d'Ana Belén Lara. Activitat subvencionada per la Diputació Provincial de València. En acabar, berenar.

Novembre
03/11/2015, 17.00h, Centre Cultural
Xerrada: "Ser més positiu i optimista. Exercicis bàsic per fer-nos respectar". A càrrec de Pilar Martínez. Activitat subvencionada per la Diputació Provincial de València.
Data per determinar. Viatge.

Desembre
01/12/2015, Palau de Congressos, València
Jornada Tyrius sota el títol "Dirigint la llar". Jornada amb motiu del 150 aniversari de "Las Provincias".
09/12/2015, 17.30h. Vesprada de cinema i preparació de les Festes de Nadal.
17/12/2015. Berenar de Nadal.

Tyrius