03 de de desembre de 2015
El Picanya Bàsquet presentà la plantilla més extensa de la seua història
Tres-cents cinc jugadors i jugadores i vint equips integren enguany el club
Amb un pavelló esportiu municipal ple a vessar amb més de 500 espectadors el club Picanya Bàsquet celebrà esta passat divendres 27 de novembre la presentació dels seus equips per a esta temporada 2015-2016.
Després de 27 anys de creixement ininterromput el club picanyer se situa esta temporada entre els clubs de bàsquet amb més equips i jugadors de la Comunitat Valenciana. Amb 20 equips que van des de prebenjamins a senior tant en xics com en xiques, el club Picanya Bàsquet ha trencat enguany la barrera dels 300 jugadors i jugadores i se situa en la molt estimable xifra de 305 llicències.

També títols
El bàsquet picanyer, a més dels seus equips, també aprofità per a presentar davant l'afició els tres títols que van aconseguir la temporada passada. Per una banda el títol de campions de l'equip júnior masculí (i el consegüent ascens a categoria preferent), per altra banda el títol de campions de Lliga Valenciana i campions de Lliga Preferent per a l'equip sènior masculí que enguany, per primera vegada en la història del bàsquet picanyer, està competint en categoria autonòmica i ho està fent, a més, amb una plantilla integrada per amplia majoria (11 dels 12) per jugadors del nostre poble formats al propi club, un èxit més de l'intens treball de "pedrera" del club picanyer.

Més informació:
www.picanyabasquet.net