fullet activitats DIVERSES
19 de de gener de 2016
"Diverses" Històries de dones
Exposició de fotografies amb els treballs d'onze fotoperiodistes
Des d'este dijous 21 i el 31 de gener la Sala Municipal d'Exposicions acull la mostra "Diverses". Una exposició a la què onze dones fotoperiodistas de València donen forma a un projecte fotogràfic al voltant de la vida d'onze dones què trenquen esquemes, què són exemple de superació i coratge. Una exposició en comú amb fotografies de Raquel Abulaila, Consuelo Chambó, Emma Ferrer, Marga Ferrer, Eva Máñez, Irene Marsilla, Provi Morillas, Eva Ripoll, Amparo Simó, Almudena Torres y Mónica Torres. Vivències que ens mostren històries extraordinàries que s'arrepleguen en 66 imatges. Una finestra oberta a la seua vida laboral, social i familiar gràcies al seguiment fet durant mesos.
La inauguració tindrà lloc el dijous 21 de gener, a les 19.30h, amb la presència de la Directora General de Cultura i Patrimoni Carmen Amoraga i les fotoperiodistes participants en la mostra.

Podeu accedir ací al web de l'exposició:

A més, al voltant d'esta exposició l'associació Dones Progressistes de Picanya, organitzadora de la mostra amb la col·laboració de l'Ajuntament de Picanya, ha enllestit tota una sèrie d'activitats què ací podeu consultar:

fullet activitats DIVERSES

"DIVERSITAT, HUMOR I VIDA"
és una una conferència diferent, impartida per una pallassa. Una conferència "amb fonament" i amb rialles, quasi un espectacle teatral, per a debatre sobre l'humor i els aspectes vinculats a la diversitat i al fet de ser dona, des d'una dinàmica divertida i catàrtica.

Horari de la sala:
Dilluns a dissabtes 18.00 a 20.00h