cartell art carer 2016
02 de de febrer de 2016
Nova convocatòria de la mostra "Art al carrer"
Exposició d'obres plàstiques al voltant de la dona
Un any més, amb l'arribada del 8 de març, dia internacional per la igualtat de drets de les dones, l'Associació "Dones progressites de Picanya" amb el suport de l'Ajuntament organitza una nova edició de la mostra "Art al carrer". Enguany, de nou, esta associació vol convidar a aquelles persones amb inquietuds artístiques a crear una peça relacionada amb les dones, una obra què serà penjada als balcons del nostre poble entre el 28 de febrer i el 20 de març i que ha de servir com a element motivador i conscienciador del treball encara pendent en el camí de la igualtat real entre dones i homes.
Esta activitat forma part del programa de "Els dies de les dones" de l'Ajuntament de Picanya del que, en breu, publicarem les activitats previstes.

cartell art carer 2016

Art al carrer.