poliesportiu
17 de de febrer de 2016
El grups polítics del Ple, per unanimitat, destinen el 25% de les inversions d'enguany a la millora del clavegueram del Poliesportiu
Es connectarà amb la xarxa del nucli urbà
Al plenari del 28 de gener d'enguany el ple municipal va aprovar el pressupost municipal per a este 2016. En eixos pressupost es contemplava que un 25% de la partida destinada a inversions s'acordaria entre tots els grups municipals presents al plenari.

Acord unànim
Després d'una primera reunió de posada en comú, el dia 11 de febrer els respresentants dels diferents grups polítics al Ple municipal van acordar destinar este 25% del pressupost total d'inversions a la millora del servei de clavegueram del Poliesportiu que es connectarà de forma directa a la xarxa de clavegueram del nucli urbà.