140_CRISTIAN LUMBRERAS DELGADO
04 de maig de 2020
Picanya des del balcó 4.
Durant el confinament, fotos fetes des de balcons, finestres, terrasses... ens donen una nova perspectiva dels carrers del nostre poble. Si deixeu el cursor sobre la icona de cada foto veureu el nom de l'autora o autor.

Picanya des del balcó 9

Durant el confinament, fotos fetes des de balcons, finestres, terrasses i en el temps de passejar... ens donen una nova perspectiva dels carrers del nostre poble. Si deixeu el cursor sobre la icona de cada foto veureu el nom de l'autora o autor.

Picanya des del balcó 8

Picanya des del balcó 7

Picanya des del balcó 6

Picanya des del balcó 5.

Picanya des del balcó 3.

Picanya des del balcó 1.

Picanya des del balcó 2.

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 5.

Fotografies del treball de les persones voluntàries que estan consint mascaretes a les seues llars.

Guanyarem al virus! 4

Ací us deixem la 4a col·lecció de dibuixos, manualitats, contes... creats pels xiquets i xiquetes de Picanya durant el confinament. Recordeu que seguim esperant més treballs al correu guanyaremalvirus@picanya.org

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 1.

Fotografies dels treball de les persones voluntàries que estan consint mascaretes a les seues llars.

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 2.

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 3.

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 4.

Guanyarem al virus! 3

Ací us deixem la 3a col·lecció de dibuixos, manualitats, contes... creats pels xiquets i xiquetes de Picanya durant el confinament. Recordeu que seguim esperant més treballs al correu guanyaremalvirus@picanya.org

Guanyarem al virus! 2

Ací us deixem la 2a col·lecció de dibuixos, manualitats, contes... creats pels xiquets i xiquetes de Picanya durant el confinament. Recordeu que seguim esperant més treballs al correu guanyaremalvirus@picanya.org