Ací trobareu un recull de fotografies del nostre municipi.
Si voleu disposar d'alguna imatge amb major resolució contacteu amb: comunicacio@picanya.org
L'Ajuntament de Picanya permet la reproducció de les imatges sempre que s'esmente la procedència i no es faça un ús comercial d'estes imatges.

Actuació grup de danses Realenc i Rondalla Faitanar
03 de de juliol de 2021

Actuació grup de danses Realenc i Rondalla Faitanar

Pati de l'Escola Baladre
Actuació de la Banda Juvenil
27 de de juny de 2021

Actuació de la Banda Juvenil

Unió Musical de Picanya
Dansetes del Corpus
05 de de juny de 2021

Dansetes del Corpus

Acte de lliurament premis Concepción Aleixandre
28 de de maig de 2021

Acte de lliurament premis Concepción Aleixandre

3a edició
Acte de lliurament del 40 Premi Enric Valor de Narrativa Juvenil
14 de de maig de 2021

Acte de lliurament del 40 Premi Enric Valor de Narrativa Juvenil

Imatges de l'acte de lliurament del 40 Premi Enric Valor de Narrativa Juvenil a Ester Vizcarra amb l'actuació de Toti Soler i Gemma Huguet
Temps confinat
31 de de març de 2021

Temps confinat

Procés de pintat del mural "Temps confinat" a càrrec de l'artista Deih per al programa "Una habitació amb vistes" d'Àpunt televisió.
Art al carrer 2021
16 de de febrer de 2021

Art al carrer 2021

9a edició
Inauguració monòlit Hort de les Palmes
14 de de desembre de 2020

Inauguració monòlit Hort de les Palmes

En record del pas de la Residència de Senyoretes durant la Guerra Civil
Actuació de la Unió Musical de Picanya
04 de d’octubre de 2020

Actuació de la Unió Musical de Picanya

Pati de l'escola Auisàs March
Grup de Danses Realenc
03 de d’octubre de 2020

Grup de Danses Realenc

Actuació al Passeig de les Lletres
Picanya des del balcó 10
23 de de juny de 2020

Picanya des del balcó 10

Durant el confinament, fotos fetes des de balcons, finestres, terrasses i en el temps de passejar... ens donen una nova perspectiva dels carrers del nostre poble. Si deixeu el cursor sobre la icona de cada foto veureu el nom de l'autora o autor.
Picanya des del balcó 9
03 de de juny de 2020

Picanya des del balcó 9

Picanya des del balcó 8
27 de de maig de 2020

Picanya des del balcó 8

Picanya des del balcó 7
19 de de maig de 2020

Picanya des del balcó 7

Durant el confinament, fotos fetes des de balcons, finestres, terrasses... ens donen una nova perspectiva dels carrers del nostre poble. Si deixeu el cursor sobre la icona de cada foto veureu el nom de l'autora o autor.
Picanya des del balcó 6
11 de de maig de 2020