Ací trobareu un recull de fotografies del nostre municipi.
Si voleu disposar d'alguna imatge amb major resolució contacteu amb: comunicacio@picanya.org
L'Ajuntament de Picanya permet la reproducció de les imatges sempre que s'esmente la procedència i no es faça un ús comercial d'estes imatges.

Picanya des del balcó 3.
04 de de maig de 2020

Picanya des del balcó 3.

Durant el confinament, fotos fetes des de balcons, finestres, terrasses... ens donen una nova perspectiva dels carrers del nostre poble. Si deixeu el cursor sobre la icona de cada foto veureu el nom de l'autora o autor.
Picanya des del balcó 4.
04 de de maig de 2020

Picanya des del balcó 4.

Picanya des del balcó 1.
30 de d’abril de 2020

Picanya des del balcó 1.

Picanya des del balcó 2.
30 de d’abril de 2020

Picanya des del balcó 2.

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 5.
29 de d’abril de 2020

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 5.

Fotografies del treball de les persones voluntàries que estan consint mascaretes a les seues llars.
Guanyarem al virus! 4
22 de d’abril de 2020

Guanyarem al virus! 4

Ací us deixem la 4a col·lecció de dibuixos, manualitats, contes... creats pels xiquets i xiquetes de Picanya durant el confinament. Recordeu que seguim esperant més treballs al correu guanyaremalvirus@picanya.org
Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 1.
20 de d’abril de 2020

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 1.

Fotografies dels treball de les persones voluntàries que estan consint mascaretes a les seues llars.
Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 2.
20 de d’abril de 2020

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 2.

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 3.
20 de d’abril de 2020

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 3.

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 4.
20 de d’abril de 2020

Voluntàries Picanya. Puntades contra el virus 4.

Guanyarem al virus! 3
15 de d’abril de 2020

Guanyarem al virus! 3

Ací us deixem la 3a col·lecció de dibuixos, manualitats, contes... creats pels xiquets i xiquetes de Picanya durant el confinament. Recordeu que seguim esperant més treballs al correu guanyaremalvirus@picanya.org
Guanyarem al virus! 2
08 de d’abril de 2020

Guanyarem al virus! 2

Ací us deixem la 2a col·lecció de dibuixos, manualitats, contes... creats pels xiquets i xiquetes de Picanya durant el confinament. Recordeu que seguim esperant més treballs al correu guanyaremalvirus@picanya.org
Guanyarem al virus! 1
06 de d’abril de 2020

Guanyarem al virus! 1

Ací us deixem la 1a col·lecció de dibuixos, manualitats, contes... creats pels xiquets i xiquetes de Picanya durant el confinament. Recordeu que seguim esperant més treballs al correu guanyaremalvirus@picanya.org
34é Aplec de Dansà
07 de de març de 2020

34é Aplec de Dansà

Cavalcada del Ninot Falles 2020.
29 de de febrer de 2020

Cavalcada del Ninot Falles 2020.

Galeria 4 de 4