Ací trobareu un recull de fotografies del nostre municipi.
Si voleu disposar d'alguna imatge amb major resolució contacteu amb: comunicacio@picanya.org
L'Ajuntament de Picanya permet la reproducció de les imatges sempre que s'esmente la procedència i no es faça un ús comercial d'estes imatges.

Festes Majors. Concentració de vehicles sense motor
06 de de juliol de 2017

Festes Majors. Concentració de vehicles sense motor

Imatges de la Concentració de vehicles sense motor celebrada el dijous 6 de juliols a l'avinguda de la Primavera al context de les Festes Majors de Picanya
Festes Majors. Pregó Interpenyes
06 de de juliol de 2017

Festes Majors. Pregó Interpenyes

PREGÓ INTERPENYES FESTES 2017 a càrrec de les penyes que celebren el 5é Aniversari: “A l'altra tornes”, “Xubata”, “La Mosca Ghao” i “Reserva 88” a la Pl. País Valencià
Fetes Majors 2017 dimecres 05 juliol
05 de de juliol de 2017

Fetes Majors 2017 dimecres 05 juliol

Imatges de les activitats de Festes Majors 2017 del dimecres 5 de juliol. Imatges del 5é Torneig de Petanca, 2n Torneig de pilota valenciana, parc infantil amb unflables, i cinema a la fresca.
Teatre a càrrec del grup de Persones Majors
04 de de juliol de 2017

Teatre a càrrec del grup de Persones Majors

Representació de l'obra "Criaturas" a càrrec del grup de Persones Majors de les activitats organitzades per l'Ajuntament de Picanya. Actuació del grup Balla Picanya.
Cursa Caixa Rural Torrent per a xiquetes i xiquets
02 de de juliol de 2017

Cursa Caixa Rural Torrent per a xiquetes i xiquets

Imatges de la 1a edició de la Cursa Caixa Rural Torrent per a xiquetes i xiquets celebrada el dia 2 de juliol a l'avinguda Generalitat Valenciana
Estora per a la Processó del Corpus
18 de de juny de 2017

Estora per a la Processó del Corpus

Imatges de l'estora de flors per a la Processó del Corpus.
MiniOlimpiada de la 35a Setmana Esportiva - Proves
02 de de juny de 2017

MiniOlimpiada de la 35a Setmana Esportiva - Proves

Imatges de les proves de la MiniOlimpiada de la 35a Setmana Esportiva celebrada el divendres 2 de juny al Poliesportiu Municipal de Picanya
MiniOlimpiada de la 35a Setmana Esportiva - Medalles
02 de de juny de 2017

MiniOlimpiada de la 35a Setmana Esportiva - Medalles

12é Premi Camí de la Nòria de Poesia
30 de de maig de 2017

12é Premi Camí de la Nòria de Poesia

Imatges de l'acte de lliurament 12é Premi Camí de la Nòria de Poesia celebrat el dimarts 6 de maig al Centre Cultural de Picanya. Foren premiats: Categoria local: Ricardo Ruiz Fran Categoria castellà: Julian Despán Rodríquez Categoria valencià: Laura Cabedo Amb l'actuació de Vicent Camps, acompanyat a la guitarra per Miquel Pérez
23é Rastro Solidari
28 de de maig de 2017

23é Rastro Solidari

Imatges del 23é Rastro Solidari celebrat el diumenge 28 de maig a la Pl. Major.
Acte lliurament del Premi Llig Picanya 2017
10 de de maig de 2017

Acte lliurament del Premi Llig Picanya 2017

Imatge de l'acte de lliurament del 10é Premi Llig Picanya a Antonio Muñoz Molina al context del Maig Literari 2017.
Cicle passeig comarcal 2017
07 de de maig de 2017

Cicle passeig comarcal 2017

Imatges del cicle passeig 2107 realitzat el diumenge 7 de maig amb un recorregut entre Picanya i el Parc de les Barraques de Catarroja per la zona dels Horts.
5a PicaArts Mostra d'Arts Teatrals de Carrer
01 de d’abril de 2017

5a PicaArts Mostra d'Arts Teatrals de Carrer

Imatges de la 5a edició de PicaArts Mostra d'Arts Teatrals de Carrer celebrada el dissabte 1 d'abril amb l'actuació de sis companyies.
Festa homenatge a Vicent Pastor
25 de de març de 2017

Festa homenatge a Vicent Pastor

Imatges de la Festa homenatge a Vicent Pastor amb les actuacions d'Apa i Teresa, Sis veus per al poeta, Carraixet, Naiet Cirerer, Ximo Caffarena, Vicent Torrent, Dani Miquel, Germans Caballer, Notes Soltes, Musicants, Balla 2, Escaramussa Folk, Rascanya, Sarnatxo, Llorenç Giménez, Unió Musical de Picanya, Dimonis de l'avern, Dimonis de Campanar, Grups de Danses: Repicó, Xafarnat, Baladre, Carrasca, Realenc, Taller de ball de Burjassot, Colles de Tabal i Dolçaina: Estrela Roja, Foios, Gatzara, Guirigall, Picanya, les Muixarangues del País Valencià, etc...