carnet_fitosanitaris
Cursos per a l'obtenció del Carnet d'Usuari Professional de Productes Fitosanitaris
Organitzats des de l'Agència de l'Agricultor
Des de l'Agència de l'Agricultor de l'Ajuntament de Picanya s'organitzen (en funció de la demanda) diferents cursos per a l’obtenció de Carnet d’Usuari Professional de Productes Fitosanitaris Nivell Bàsic i/o Renovació. El carnet d'aplicador/a i manipulador/a de productes fitosanitaris és necessari per realitzar qualsevol activitat amb productes fitosanitaris d'ús professional relacionada amb la seua aplicació o manipulació.

Per a rebre més informació i/o tramitar la corresponent inscripció cal adreçar-se a l'Ajuntament de Picanya, bé en personsa (Servei DIGA'M de l'Ajuntament de Picanya) o per teléfon: 961 594 460.

carnet_fitosanitaris

L'Alqueria de Moret