20170531_091846
04 de d’octubre de 2017
L'Ajuntament allarga els tractaments contra insectes propis de l'estiu
Les altes temperatures que estem vivint així ho demanen
A cap persona se'ns escapa que estem vivint un final de l'estiu molt més calorós del que seria propi d'estes dates i això sumem que els mesos de juny juliol i agost han estat més càlids i humits del que seria normal, i el fet de que ja han desaparegut els seus depredadors naturals (rates penades, granotes...) el resultat és que les plagues d'insectes troben les condicions ideals per a la seua reproducció.

Continuar amb els tractaments extraordinaris d'estiu

Vistes les condicions abans esmentades l'Ajuntament de Picanya ha decidit allargar les tracaments extraordinaris d'estiu durant unes setmanes més i mentre no canvien les condicions climàtiques. D'esta manera, als habituals tractaments contra mosquits, paneroles, rates... de tot l'any, durant une semanes se sumaran els tractaments propis de l'estiu quan la presència d'insectes és més notable.

Col·laboració ciutadana
En tot cas, és molt important que totes i tots es mantinguem ben alerta a l'hora de detectar i controlar els punts de cria dels insectes. En casos com el del mosquit tigre, el 95% de les larves es desenvolupen a habitatges privats, als jardins, xicotetes piscines, canonades, cossiols... espais on l'Ajuntament no pot actuar i per tant, la col·laboració ciutadana resulta fonamental.

bnr_mosquit_tigre