video_actes
17 de de març de 2021
Els Plens ara en format vídeo acta
L'Ajuntament publica totes les sessions plenàries indexades per continguts i l'audio es signa digitalment com a acta de la sessió

Des d'este passat 11 de febrer l'Ajuntament de Picanya ha posat en marxa un nou servei de publicació dels vídeos de les sessions plenàries en format vídeo-acta.
Si fins ara el vídeos complets de les sessions es publicaven en Picanya.TV (on es continuaran públicant) a partir d'enguany, a esta eina s'afegix la publicació en el nou gestor de sessions plenàries.

Màxima transparència
Este nou format valida com a acta del Ple un document que incorpora els àudios indexats. El resultat final és l'àudio acta que es signa digitalment.
A més, a esta garantia jurídica de transparència (el que es diu és, exactament, el que forma part de l'acta de la sessió), s’afegeix l'ordenació de la sessió d'acord a l'acta de la convocatòria amb indicació del resultat de les votacions. A més qualsevol punt de l'ordre del dia disposa del seu accés directe que es pot compartir i publicar i també amb la possibilitat de descarregar l’àudio de cada punt en format MP3.

ACCÉS ACÍ AL SERVEI DE VÍDEO ACTE DE LES SESSIONS PLENÀRIES

video_actes