corporacio_2015_2019
15 de de juny de 2015
Josep Almenar pren possessió com a Alcalde
Constiuïda la nova Corporació per a la Legislatura 2015-2019
Este dissabte 13 de juny, com a molts altres consistoris a tota Espanya, tingué lloc l'acte de constitució de la nova corporació 2015-2019. A les 12.00h, començà esta sessió constitutiva que, com marca la llei fou conduïda pel Secretari de l'Ajuntament de Picanya Antonio Palop. Un per un es van anar acreditant el 17 regidors i regidores que formen part de la Corporació Municipal i que, per a esta nova legislatura seran: Josep Almenar, Rosi González, Manolo Dasí, Sandra Herrero, Guillem Tortosa, Rosa Alejos, Mario Guillén, Paula Rodríguez i Albert Sanchis (per part del PSPV-PSOE), Xavier Rius, Helena Ferrando i Alba Encinas (per part de la coalició Compromís), Juan Llopis, Begoña Laserna i Javier Prósper (per part del Partit Popular) i Laura Palacios i Diego Soriano (per part de Ciudadanos).
A continuació, es va procedir a la votació per a elegir Alcalde. Josep Almenar va rebre 9 vots, Xavier Rius 3, Juan Llopis 3 i Laura Palacios 2. Tal com determina la llei, esta votació va suposar que Josep Almenar i Navarro quedava envestit com a Alcalde de Picanya.
Els parlaments dels diferents líders de cadascún dels grups polítics va posar punt i final a l'acte en el que, com a anècdota, cal assenyalar que la tradicional foto a la porta de l'Ajuntament va haver de ser substituida per una foto al saló de sessions donada la forta pluja que queia en eixe moment.

Josep Almenar
Rosi González