clavariesses_montserrat_2024
02 de de setembre de 2024
Festes de la Mare de Déu de Montserrat
Del 4 al 13 de setembre

Al nostre poble, el retorn de les vancances d'agost ve marcat per la celebració de les Festes de la Mare de Déu de Montserrat. La coneguda com a festa de "les fadrines" enguany estarà a carrec d'un grup de dones que han volgut recuperar l'oportunitat de fer la festa que, als anys 90, no van celebrar. Amb el suport de l'Ajuntament han posat en marxa un programa festeu de sis dies que inclou sopars, música, ball... i per suposat tots aquells actes tradicionals relacionats amb la celebració religiosa com ara misses, ofrenes, processó...

PROGRAMA DE LES FESTES DE LA MARE DE DÉU DE MONTSERRAT 2024

Dimecres 4 de Setembre.
19:30 h. Missa.
20:00 h. Tridu a Ntra. Sra. de Montserrat .

Dijous 5 de Setembre.

16:00 h. a 20:00 h Parc Infantil.
Amb unflables aquàtics. Tobogans, multisplash, lliscadors, piscina menuda y festa de l’escuma. Parc Europa (C/ Hospitalaris)
19:30 h. Missa.
20:00 h. Tridu a Ntra. Sra. de Montserrat.
21:30 h. Sopar d’enfaixat a la Pl. País Valencià.
Inscripció sopar al servei Diga’m de l’Ajuntament, del 2 al 4 de setembre.
23:00 h. Tribut a Julio Iglesias a la Pl. País Valencià.

Divendres 6 de Setembre.
19:30 h. Missa.
20:00 h. Tridu a Ntra. Sra. de Montserrat.
21:30 h. Sopar d’enfaixat a la Pl. del País Valencià.
Inscripció sopar al servei Diga’m de l’Ajuntament, del 2 al 4 de setembre.
23:00 h. Discomòbil FIVE 5 a la Pl. del País Valencià.

Dissabte 7 de Setembre.
19:30 h. Ofrena de flors a Nostra Senyora de Montserrat.
Eixida: C/ Colon 39, Av. Jaume I, C/ P. Sang, C/ Senyera, C/ V. del Pilar, C/ Gómez Ferrer, Av. Jaume Primer, C/ S. Josep, Pl. País Valencià,
Pl. Major, Església.
23:00 h. Orquestra GRAVITY a la Pl. País Valencià

Diumenge 8 de Setembre.
10:00 h. Volteig general de campanes a càrrec dels “Campaners de Picanya”.
10:30 h. Eixida i passacarrer de les Clavariesses.
11:00 h. Missa Solemne a Nostra Senyora de Montserrat.
13:00 h. Disparà de Focs a l’eixida de Missa a càrrec de la pirotècnia Aitana a la Pl. Constitució.
18:00 h.Cavalcada tradicional encapçalada per la Cerca Vila “Alicia en el País de les Meravelles”
Itinerari: Eixida: C/ Colon 1, Av. Jaume I, C/ Gomez Ferrer, C/ P. Sang, C/ Senyera, C/ V. del Pilar, C/ Jaume I, C/ Gomez Ferrer , C/ S. Josep, Pl. País Valencià, C/Major.
22:00 h. Solemne Processó de la Mare de Déu de Montserrat, per l’itinerari de costum.
Encapçalada pel “Tabal i Dolçaina” i el grup de danses Realenc. Amb la participació de la Unió Musical de Picanya.
Al finalitzar el grup de danses Realenc ballarà “ La Masurca a la Moreneta” Final de festa amb Focs d’artifci a càrrec de Pirotècnia Aitana.

Divendres dia 13 Setembre.
22:30 h. Concert de la Unió Musical de Picanya en honor a la Verge de Montserrat, junt a l'Església, a la plaça de la Constitució.

Clavariesses Mare de Déu de Montserrat 2024

Verónica Andreu Ricart